Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt u een overzicht van veel gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen, schroom dan niet om ons via de chat, mail of telefonisch te bereiken.
Bestellen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De meeste producten op onze webshop worden (met een geldig bezorgadres) binnen 1-2 dagen bezorgd. Er zijn enkele producten die een andere levertijd hebben. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de productpagina waar dit vermeld staat.
Het kan voorkomen dat het langer duurt voordat uw product geleverd wordt door drukte bij PostNL. Dat is vooral rondom de feestdagen mogelijk.
Kan ik mijn bestelling naar iemand anders laten sturen?
Ja, dit kan zeker. Wanneer u op de pagina komt waar u alle gegevens dient in te vullen en u de betaalmethode kiest, kunt u een ander afleveradres aanklikken dan het factuuradres.
Let op. Wij voegen dan altijd een pakbon bij de zending. Indien u dit niet wilt: geef dit dan duidelijk aan bij opmerkingen op dezelfde pagina.
Kan mijn bestelling sneller geleverd worden?
Nee, dit kan niet standaard. Uiteraard kan u wel uw bestelling bij ons komen ophalen.
Mijn favoriete product staat op tijdelijk niet leverbaar. Wanneer is het weer leverbaar?
Dit is lastig te zeggen. Zodra het product weer beschikbaar is veranderen wij dit nagenoeg direct op onze webshop. Houd onze webshop dus goed in de gaten als u dit product toch wilt bestellen.
Kan ik een product bestellen wat tijdelijk niet leverbaar is?
Ja, dit kan zeker. Wij zullen de bestelling dan bij de klantenservice afdeling neerleggen. Zodra het product weer leverbaar zijn versturen wij het doorgaans dezelfde dag en krijgt u hier (in de avond) een melding van d.m.v. track and trace.
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen en laten leveren?
Natuurlijk! Tijdens het bestellen kunt u op de pagina waar u aangeeft waar u het naartoe wilt laten sturen, aangeven naar welk land dit moet. Staat het juiste land hier niet tussen, neem dan met ons telefonische contact op.
Ik wilde meerdere producten bestellen, kan dit?
Ja dit kan zeker. Als u het eerste product heeft toegevoegd hebt aan uw winkelmandje kunt u verder winkelen en een tweede product toevoegen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten variëren tussen de € 3,75 en € 6,50. Dit is afhankelijk van het product dat u wilt bestellen.
Kan ik mijn bestelling laten sturen naar een postbus-adres?
Ja dit kan zeker.
Hoe weet ik of de foto die ik wil uploaden van goede kwaliteit is?
Het is natuurlijk erg belangrijk dat de foto een minimale resolutie heeft om tot een mooi eindresultaat te komen. U kunt hiervoor de aanleverspecificaties raadplegen.
Twijfelt u over de kwaliteit van je foto, dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen dan controleren of het voldoende is.
Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?
Als u in het winkelmandje bent, ziet u een prullenbakje staan bij het product. Als u hierop klikt zal deze verwijderd worden.
Kan ik ook teksten opmaken in andere talen?
Bij ons kunt u alle teksten opmaken die leesbaar zijn. Dit betekent dat u online geen Cyrillsche, Aziatische, Griekse of Arabische teksten/tekens kan opmaken. Uiteraard kan dit wel als u zelf een ontwerp hebt gemaakt en het bestandje via de webshop uploadt. Het beste is een PDF bestandje.
Kan ik zowel tekst als een foto/afbeeldingen combineren op mijn favoriete product?
Bij heel veel producten is dit mogelijk. Wanneer het niet mogelijk is zal een van deze opties ook niet te gebruiken zijn in de designer.
Zie ik het witte vlak rondom het logo ook op het product?
Indien u een wit vlak ziet rondom het logo, heeft u een JPG-bestand geüpload. U kan ervoor kiezen om een PNG bestandje te uploaden met een transparante achtergrond, dan zal u het witte vlak niet zien. Komt u er zelf niet uit kan u natuurlijk ook onze klantenservice raadplegen.
Betalen
Kan de prijs van mijn favoriete product veranderen?
Ja, dit kan. Dit is afhankelijk van wat onze leveranciers doorbelasten rondom de jaarwisseling.
Hoe kan ik betalen?
U kan bij ons op verschillende manieren betalen. Om ervoor te zorgen dat uw de bestelling snel ontvangt is het belangrijk om de gehele betaalmethode door te lopen.
- iDEAL
- Mastercard
- Visa
- Bancontact
- Paypal
- Op rekening
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om te betalen via bankoverschrijving. Het duurt dan gemiddeld 1-3 werkdagen voordat wij de betaling ontvangen. Wij starten de productie pas bij ontvangst van de betaling. Wanneer wij starten met produceren ontvangt u diezelfde dag (in de avond) de Track and Trace code van uw bestelling. Houd dus rekening met een langere levertijd als u voor deze betaalmethode kiest.
Kan ik ook op rekening bestellen?
Ja dit kan zeker. U kan kiezen uit diverse betaalmethodes, en op rekening bestellen behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Wat zijn de betaalgegevens van Kantoorstempels.nl
- SWIFT / BIC Code: ABNANL2A
- IBAN Nr.: NL50ABNA0579238555
Tenaamstelling: Stultiens Group
Wat zijn de overige bedrijfsgegevens van Kantoorstempels.nl
Kantoorstempels.nl is een onderdeel van Stultiens Group vof
Quinten Matsyslaan 35
5642 JC Eindhoven
Nederland
Kan ik mijn factuur nog aanpassen?
Als u de betaling hebt uitgevoerd via de webshop of d.m.v. een betaallink, dan is het helaas niet meer mogelijk deze aan te passen.
Hebt u nog niet betaald? Dan kunnen we de factuur nog wel aanpassen. U kunt dan het beste een email sturen naar administratie@stultiens-group.com o.v.v. uw factuurnummer waarin de aanpassing beschreven staat.
Status bestelling
Wat is de status van mijn bestelling?
Bent u benieuwd naar de status van uw bestelling? Wanneer wij uw bestelling versturen ontvangt u hier de avond van verzending een track and trace code. Ontvangt u deze niet, dan is het waarschijnlijk een bestelling die wij versturen via enveloppen post.
Ontvang ik een bestelbevestiging?
Ja, deze ontvangt u altijd. Deze kunt u normaal gesproken binnen 15 minuten in je mailbox verwachten. Het kan voorkomen dat deze in uw ongewenste mail terecht komt, dus houd deze ook in de gaten.
Wanneer u geen bestelbevestiging ontvangt, kan het zijn dat u een foutje gemaakt heeft gemaakt in uw emailadres. Neem dan met ons contact op. Wij kunnen dan voor u kijken of het goed is binnengekomen en uiteraard passen we het dan voor u aan, zodat u wel een track and trace ontvangt.
Ik heb iets besteld, kan dit nog aangepast worden?
Een aanpassing kan alleen nog gedaan worden indien wij nog niet over zijn gegaan op productie. Zorg er dus voor dat u dit snel aan ons laat weten. Wij adviseren altijd te reageren op de bestelbevestiging die u heeft ontvangen. Ook is het slim om 5 minuten na het versturen van deze email ons te bellen ter info. Zo weet u zeker dat uw aanpassing goed verwerkt wordt.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling wanneer ik dit vergeten ben?
Als we de bestelling nog niet aan het produceren zijn kan dit nog. Wij adviseren dan altijd om de bestelling via de webshop te plaatsen en bij opmerkingen aan te geven deze samen te voegen met de eerder gedane bestelling.
Om zeker ervan te zijn dat ze samen verstuurd worden is het slim na bestelling even ons telefonisch te benaderen zodat wij hiervan op de hoogte zijn.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zolang wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan deze nog geannuleerd worden. Wilt u de bestelling annuleren reageer dan op de bestelbevestiging en bel ons vervolgens. Dit voorkomt dat we toch al gestart zijn.
Wij zetten bestellingen die bij ons binnenkomen altijd snel door naar de productie. Zijn wij al gestart met het produceren van uw bestelling, dan is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren.
Waarom ontvang ik mijn bestelling niet de volgende dag?
Dit kan meerdere redenen hebben. Meest voorkomende redenen zijn:
- Het productieproces heeft langer dan 1 dag nodig. Wij communiceren dit altijd op de product detailpagina.
- PostNL heeft het pakketje niet op tijd in behandeling genomen.
Verzending en bezorging
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is normaal gesproken 1 werkdag, wanneer u voor 15.00 uur besteld hebt. Er zijn altijd uitzonderingen. Deze staat dan op de productpagina vermeld.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
We hebben verschillende manieren van verzending.
Past uw bestelling door de brievenbus dan betaalt u afhankelijk van de waarde van de zending € 3,75 of € 4.00. Is het pakketpost of wilt u het laten versturen naar een afhaalpunt van PostNL dan betaalt u € 6.50.
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Het kan zijn dat uw bestelling door de brievenbus past. U hoeft dan niet aanwezig te zijn voor de bezorging.
Wat zijn de bezorgdagen?
Wij versturen alle zendingen met PostNL. Aangezien het 2 verschillende zendingen kunnen zijn (namelijk pakketten of brievenbus zendingen) heeft u te maken met verschillende bezorgdagen:
- Pakketten worden bezorgd van maandag t/m zaterdag. Doorgaans gebeurt dit voor 21.30 uur. Uiteraard kan dit afwijken i.v.m. drukte bij PostNL
- Brievenbus-zendingen worden bezorgd van dinsdag t/m zaterdag. Doorgaan gebeurt dit voor 18.00 uur. Uiteraard kan dit afwijken i.v.m. drukte bij PostNL
Kan ik mijn zending volgen als jullie het verstuurd hebben?
Zodra uw bestelling is geproduceerd en ingepakt, ontvangt u die avond een mail met de bevestiging van uw zending met daarin uw Track and Trace code. Zendingen die d.m.v. brievenbuspost gaan krijgen deze mail helaas niet. U kunt de zending gaan volgen zodra het pakketje is aangeboden bij een PostNL depot.
Is mijn bestelling al verstuurd?
Zodra de bestelling is verstuurd ontvangt u die avond een bevestiging met uw Track and Trace code. U kunt uw zending ook bekijken in uw Kantoorstempels.nl account.
Mijn Track and Trace code doet het niet?
Wanneer uw Track and Trace code het niet doet, neem altijd contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is.
Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?
Alle pakketten worden door PostNL aangeboden tussen 8.00 en 21.30 uur. Via de Track and Trace kunt u zien in welk tijdsvenster uw pakketje wordt bezorgd.
Heeft u gekozen voor levering bij een afhaalpunt, houd dan de Track and Trace goed in de gaten om te weten vanaf hoe laat u het pakketje kan ophalen.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Heeft u een bestelling die d.m.v. brievenbuspost verstuurd is? U hoeft dan niet thuis te blijven, deze zal altijd geleverd kunnen worden als er een geldige brievenbus aanwezig is.
Wanneer u een pakketpost bestelling hebt en u bent niet thuis, dan kunt u de bezorger twee opties geven:
- U kan aangeven dat u het geleverd wilt hebben bij een pick-up point van PostNL.
- Of dat de bezorger het bij de buren mag achterlaten.
Bij het laten bezorgen bij een pick-up point, houd de Track and Trace goed in de gaten. Wanneer u kiest voor laten bezorgen bij de buren zal u hier ook een melding van krijgen door een briefje of via uw Track and Trace.
Retourneren en contact
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Dat is vervelend natuurlijk. Maak een foto van de beschadiging en stuur deze naar onze klantenservice. Als het een productiefout of beschadiging is door de verzending, gaan we het uiteraard kosteloos voor u herstellen.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, ik wil mijn geld terug
Helaas is dit niet mogelijk. Het betreft een gepersonaliseerd product. Indien het beschadigd of incompleet geleverd is, zullen wij dit altijd herstellen maar we kunnen geen geld terug storten.
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet geleverd is. Wij proberen dit natuurlijk te voorkomen door altijd de bestellingen te controleren.
Het kan natuurlijk voorkomen dat een product nog niet voorradig is. Is dit het geval, dan hebben wij u hierover ingelicht d.m.v. een email. Zodra het missende item bij ons binnen is versturen wij het dezelfde dag en ontvangt u hier (in de avond) weer een Track and Trace code van.
Zijn wij het vergeten en hebben wij niet goed gecontroleerd, onze excuses! Stuur ons in dat geval een email o.v.v. uw ordernummer en geef aan dat u een product mist. Wij zullen het dan vaak dezelfde dag nog versturen. Ook hier ontvangt u in de avond de Track and Trace van.
Ik ben niet blij met mijn geleverde bestelling, wat nu?
Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met uw geleverde bestelling. Het beste kunt u ons een email sturen met de foto van het ontvangen product en aangeven wat er tegenvalt. Als wij hierin een fout hebben gemaakt of niet de juiste teksten hebben gecommuniceerd op de webshop kijken we altijd naar een oplossing.
Hebben wij gemaakt wat er gecommuniceerd is, dan kunnen we u er helaas niet verder mee helpen omdat het een gepersonaliseerd product betreft.
Niet-gepersonaliseerde producten kunnen uiteraard retour gestuurd worden binnen de wettelijke bepaalde termijn.
Mijn bestelling is retour gestuurd naar jullie, wat gaat er nu gebeuren?
Wat vervelend dat het pakketje niet bij u is geleverd en weer retour komt naar ons. Neem contact op met onze klantenservice en dan kijken we samen naar een goede oplossing en hoe / wanneer het wel geleverd kan worden.
Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen?
Bij gepersonaliseerde producten is dit helaas niet mogelijk. Heeft u een standaard (niet gepersonaliseerd) product gekocht en wilt u deze retourneren of omruilen? Neem dan contact op met de klantenservice om te kijken hoe u dit het beste kunt regelen.
Wanneer zijn jullie te bereiken?
Wij zijn telefonisch te bereiken 7 dagen per week van 8.00 uur t/m 22.00 uur. U kunt ons bellen op +31 85 488 18 81. Ook via WhatsApp zijn wij 7 dagen per week te bereiken. Wilt u toch liever een email sturen, dan kan dat. Deze beantwoorden wij van maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur.
Wat doen jullie met mijn gegevens en geüploade foto’s/logo’s?
Uiteraard behandelen wij uw persoonlijke gegevens en foto’s/logo’s zoals het staat omschreven in de AVG wet. Dit betekent dat wij hier uiterst zorgvuldig mee omgaan en nooit aan derden zullen verstrekken zonder toestemming. Wilt u dat wij uw foto/logo direct na productie verwijderen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Worden mijn persoonsgegevens veilig bij jullie opgeslagen?
Uiteraard doen wij er alles aan om dit te beschermen. Zo maken wij gebruik van een SSL certificaat op onze webshop waardoor alle informatie veilig wordt opgeslagen waar slecht een beperkt aantal mensen toegang tot heeft.
Ik ontvang geen bestelbevestiging, wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat deze bevestiging niet aankomt. De meest voorkomende reden is dat u per ongeluk een typefoutje gemaakt hebt in uw emailadres. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice om te kijken of alles goed is binnen gekomen. Geef dan ook meteen het juiste emailadres door zodat u later wel de Track and Trace ontvangt.
Mijn account
Wat kan ik allemaal zien in mijn account?
In uw account kunt u verschillende dingen controleren. Zo kunt u zien wat u hebt besteld, maar kunt u ook uw factuur en verzending zien.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?
U kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de 'mijn account' pagina. Vul uw emailadres in waarmee u een account hebt en druk op 'wachtwoord vergeten'.
Kan ik mijn gegevens in mijn account wijzigen?
Ja, dit kan te allen tijden gedaan worden. U dient hiervoor in te loggen, waarna u de gegevens kunt aanpassen.
Let op, wilt u de gegevens op een lopende bestelling veranderen dan dient u dit ook aan ons door te geven door te reageren op de bestelbevestiging. Doe dit wel snel, zo voorkomt u dat het niet meer aangepast kan worden.
Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dit?
Als u het account wilt verwijderen vinden wij dat natuurlijk jammer. U kunt dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zodra wij de benodigde gegevens hebben kunnen wij uw account verwijderen.